بلاگ

ابعاد یخچال ساید [ساید بوش ،دوو ،اسنوا ،سامسونگ ، الجی]

ابعاد یخچال ساید چگونه است ؟، یخچال ساید بای ساید را چگونه اندازه گیری می کنند ؟ ، از کجا بفهمیم چه یخچالی با چه ابعاد سایزی برای ما مناسب است ؟ و … یکی از مشکلاتی که به هنگام خرید یخچال ساید بای ساید وجود دارد ابعاد یخچال و اندازه و سایز آن است ، این مدل یخچال ها از زمان ورود به بازار با محبوبیت عظیمی رو به رو شدند ، خیلی از نو عروسان به هنگام خرید یخچال جهیزیه خود انتخاب آن ها یخچال ساید بای ساید است اما به دلیل آن که ابعاد این نوع یخچال ها بزرگ است و یا نمیتوانند آن ها را در آشپزخانه خود جای دهند از خرید آن پشیمان می شوند.

همیشه گفته اند که پیشگیری بهتر است ، پس چه بهتر که ما هم به این حرف عمل کنیم و قبل از خرید یخچال ساید بای ساید ابتدا بیاییم و ابعاد یخچال ساید را بررسی کنیم تا بتوانیم مناسب ترین اندازه یخچال ساید را برای آشپزخانه خود تهیه کنیم . در ادامه جواب سوالاتی که در ابتدا وجود داشت را پاسخ خواهیم داد . پیشنهاد می کنم سری به دیگر مقالات ما راجع به بهترین مارک یخچال فریزر و بهترین یخچال فریزر ایرانی بزنید . البته سوالات بیشماری راجع به سایز یخچال دوقلو هم وجود دارد که توصیه می کنیم مقاله بهترین یخچال دوقلو را مطالعه کنید .

اندازه استاندارد یخچال ساید بای ساید

در واقع برای یخچال های ساید بای ساید ، ابعاد استانداردی در نظر گرفته شده است که از این ابعاد می توان به یک یخچال ساید بای ساید با ابعاد استاندارد عرض ۹۰ تا ۹۲ سانتی متر و ارتفاع ۱۷۵ تا ۱۸۰ سانتی متر اشاره کرد ، البته از لحاظ عمقی هم ۷۵ تا ۸۵ سانتی متر باید عمق داشته باشد ، البته عمق یخچال ها براساس ظرفیت یخچال متفاوت است .

اندازه استاندارد یخچال ساید سانتی متر
ارتفاع ساید بای ساید ۱۷۵ تا ۱۸۰ سانتی متر
عرض یخچال ساید باید ساید ۹۰ تا۹۲ سانتی متر
عمق یخچال ساید ۷۵ تا ۸۵ سانتی متر

عرض یخچال ساید

چیزی که در ابعاد یخچال ساید بای ساید و مکان قرار گیری آن باید خیلی دقیق محاسبه شود عرض یخچال ساید است ، اگر انواع ابعاد یخچال ساید بای ساید را اندازه گیری کنید متوجه می شوید که اکثر آن ها عرضی بین ۹۰ تا ۹۲ سانتی متر نیز دارند .

ارتفاع یخچال ساید

در رابطه با ارتفاع یخچال ساید هم سوالات بیشماری پرسیده می شود که باید بیان کنیم یخچال های ساید بای ساید معمولا حدود ۱۷۵ سانتی متر تا ۱۸۹ سانتی متر اندازه گیری شده اند .

عمق یخچال ساید

عمق یخچال ساید بیشتر به ظرفیت یخچال ساید نیز بستگی دارد . هر اندازه که ظرفیت یخچال بالاتری باشد عمق یخچال ساید هم به مراتب بیشتر خواهد بود اما در حالت استاندارد عمق یخچال ساید بین ۷۵ تا ۸۵ سانتی متر می باشد .

فضای مناسب برای یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید نمونه های پیشرفته تری از مدل یخچال های تکی هستند ، در واقع بر روی این مدل یخچال ها نام یخچال های نسل جدید را قرار داده اند ، اگر قرار باشد تا فضایی برای یخچال ساید خود در نظر بگیرید باید مکانی با عرض ۱۰۰ سانتی متر و ارتفاع ۱۹۰ سانتی متر را اندازه گیری کنید ، نکته دیگری که وجود دارد در رابطه با عمق یخچال ساید است ، یخچال های سای باید ساید به عمیق بودنشان معروف هستند و معمولا عمق یخچال ساید حدود ۷۵ تا ۸۵ سانتی متر می باشد که این مورد بسته به نوع یخچال متفاوت است .

فوت در یخچال چیست ؟

وقتی می گوییم یخچال ما ۳۰ فوت و یا ۲۸ فوت است شاید خیلی خوب متوجه نشوید که منظور ما چه نوع یخچالی در چه نوع حجم و اندازه ای است . ، منظور از فوت یخچال ها که به آن ها اشاره داریم همان فوت مکعب است ، به عنوان مثال در نظر بگیرید که ۲۸ عدد مکعب با ابعاد ۱۰ در ۱۰ در ۱۰ دارید که وقتی کنار هم قرار دهید مساوی می شود با یک فوت مکعب که برابر است با ۲۸.۳۶ لیتر . حال سوالی که وجود دارد این است که من باید یخچال ساید بای ساید چند فوت خریداری کنم ؟ در ادامه عرض یخچال ساید ، ارتفاع یخچال ساید و عمق آن ها را برای شما مشخص کرده ایم ، به طور خلاصه فوت را می توان واحد اندازه یخچال دانست .

نکته : برند های بسیار گوناگونی مانند برند ال جی ، اسنوا ، سامسونگ ، بوش ، دوو و … هستند که انواع یخچال ساید بای ساید را روانه بازار می کنند اما هر کدام از این نوع یخچال ها در ابعاد و اندازه یخچال ساید متفاوتی وجود دارند که در این مطلب انواع آن ها بررسی میکنیم .

۱. سایز ابعاد یخچال ساید ال جی

ال جی یکی از برند هایی است که در زمینه تولید یخچال ساید بای ساید با کیفیت و مقاوم بسیار عالی عمل کرده است ، ال جی یخچال های ساید باید ساید را یا ۲۸ فوت ، ۳۰ فوت ، ۳۲ فوت روانه بازار می کند، در ادامه در داخل جدول تمام مشخصات ابعاد یخچال ساید ال جی را برای شما شرح داده ایم .

ابعاد یخچال ساید بای ساید سامسونگ ظرفیت ارتفاع یخچال ساید عرض یخچال ساید عمق یخچال ساید
ابعاد یخچال ساید ال جی ۲۸ فوت ۵۹۸ لیتر ۷۵۳ سانتیمتر ۹۱/۲ سانتیمتر ۷۹/۸ سانتیمتر
ابعاد یخچال ساید ال جی ۳۰ فوت ۷۰۹ لیتر ۱۷۹/۷ سانتیمتر ۹۱/۲ سانتیمتر ۹۲/۳ سانتیمتر
سایز یخچال ساید ال جی ۳۲ فوت ۷۵۳ لیتر ۱۷۹ سانتیمتر ۹۱/۲ سانتیمتر ۹۶/۳ سانتیمتر

۲. سایز ساید بای ساید دوو

دروو یکی دیگر از بهترین برند هایی یخچال ساید بای ساید است ، این برند محبوب و معروف یخچال های ساید بای ساید خود را در دو ابعاد ساید ۲۵ فوت و ۳۰ فوت روانه بازار می کند . در ادامه شما رو با ابعاد ساید بای ساید دوو آشنا خواهیم کرد .

اندازه یخچال ساید بای ساید دوو ظرفیت ارتفاع یخچال ساید عرض یخچال ساید عمق یخچال ساید
ابعاد یخچال ساید دوو ۲۵ فوت ۴۹۳ لیتر ۱۸۰/۸ سانتی متر ۹۲/۸ سانتی متر ۸۱/۲ سانتی متر
اندازه یخچال ساید دوو ۳۰ فوت ۶۵۶ لیتر ۱۸۰/۸ سانتی متر ۹۳ سانتی متر ۸۹/۶ سانتی متر

۳. ابعاد یخچال ساید بای ساید اسنوا

قطعا تا به حال نام برند اسنوا را شنیده اید و یا تبلیغات های آن را در تلویزیون مشاهده کرده اید ، اسنوا برندی است که در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است و انواع لوازم برقی با کیفیت خانگی را روانه بازار کرده است . در رابطه با اندازه یخچال ساید بای ساید اسنوا باید بگویم که این برند همانند برند بوش یخچال های ساید خود را در ابعاد ۲۸ فوت و ۳۰ فوت روانه بازار می کند . در رابطه با وزن یخچال ساید اسنوا باید بگوییم که این نوع یخچال ها از وزن بالایی برخوردار هتند .

اندازه یخچال ساید بای ساید اسنوا ظرفیت ارتفاع یخچال ساید عرض یخچال ساید عمق یخچال ساید
ابعاد یخچال ساید اسنوا ۲۸ فوت ۵۶۹ لیتر ۱۸۰ سانتی متر ۹۲ سانتی متر ۸۰ سانتی متر
اندازه یخچال ساید اسنوا ۳۰ فوت ۶۳۷ لیتر ۱۸۰ سانتی متر ۹۲۰سانتی متر ۹۰ سانتی متر

۴. سایز یخچال ساید سامسونگ

سامسونگ یکی دیگر از برندهای قدرتمندی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی برقی فعالیت می کند و یکی از محصولات پر طرفدارترین محصولات آن یخچال ساید بای ساید سامسونگ می باشد . سامسونگ همانند برند ال جی یخچال های ساید بای ساید را با سه نوع ابعاد ۲۸ فوت ، ۳۰ فوت ، ۳۲ فوت و … روانه بازار می کند اما ابعاد یخچال ساید بای ساید سامسنوگ با ابعاد یخچال ساید بای ساید ال جی متفاوت است .

ابعاد یخچال ساید بای ساید سامسونگ ظرفیت ارتفاع یخچال ساید عرض یخچال ساید عمق یخچال ساید
ابعاد یخچال ساید سامسونگ ۲۸ فوت ۵۱۳ لیتر ۱۷۸/۹ سانتیمتر ۹۱/۲ سانتیمتر ۷۱/۲ سانتیمتر
اندازه یخچال ساید سامسونگ ۳۰ فوت ۶۸۴ لیتر ۱۷۹/۴سانتیمتر ۹۰/۸ سانتیمتر ۸۷/۱ سانتیمتر
سایز یخچال ساید سامسونگ ۳۲ فوت ۷۳۲ لیتر ۱۷۷/۴سانتیمتر ۹۱/۲سانتیمتر ۸۸سانتیمتر

۵. سایز ابعاد یخچال ساید بای ساید بوش

بوش از جمله از برند های محبوبی است که محصولات خود را به بیشتر کشور های جهانی صادر می کند ، بوش یخچال های ساید خود را در دو ابعاد ساید بای ساید ۲۸ فوت و ۳۰ فوت تولید می کند که در ادامه  در داخل جدول به طور کامل اندازه یخچال ساید بوش را برای شما شرح خواهیم کرد .

اندازه یخچال ساید بای ساید بوش ظرفیت ارتفاع یخچال ساید عرض یخچال ساید عمق یخچال ساید
ابعاد یخچال ساید بوش ۲۸ فوت ۵۲۲ لیتر ۱۷۷ سانتی متر ۹۱ سانتی متر ۷۲ سانتی متر
اندازه یخچال ساید بوش ۳۰ فوت ۶۸۸ لیتر ۱۸۱/۲ سانتی متر ۹۲/۸ سانتی متر ۸۵/۶ سانتی متر

وزن یخچال ساید

در رابطه با اندازه ابعاد ساید بای ساید ، مقدار وزن یخچال ساید هم از اهمیت بالایی برخوردار است . قبل از خرید تنها با یک سرچ و پرس و جو ساده به راحتی می توان وزن یخچال ساید بای ساید را بیابید ، اما در کل وزن یخچال ساید سبک نیست و یخچال های ساید با ساید جزو آن دسته از یخچال ها محسوب می شود که به علت وزن زیاد جا به جای آن ها با مشکل رو به رو است . پس اگر در رابط با وزن یخچال ساید کنجکاو هستید توصیه می کنم به هنگام خرید از وزن یخچال ساید مورد نظر اطمینان حاصل کنید .

از کجا بفهمیم یخچال چند فوت است ؟

در این مطلب ما انواع یخچال های چند فوت را بررسی کرده ایم ابعاد و اندازه عرض ، ارتفاع و عمق یخچال ها اندازه گیری کردیم ، حال در پاسخ به سوال از کجا بفهمیم یخچال چند فوت است می توانید اندازه ارتفاع یخچال ساید ، عرض یخچال ساید و عمق آن را اندازه بگیری و با توجه به اندازه گیری های این مطلب متوجه شوید که یخچال ساید شما چند فوت است .

راهنمای خرید اندازه یخچال ساید بای ساید مناسب

پس از بررسی اندازه یخچال ساید و یا ابعاد ساید بای ساید های برند های گوناگون نیاز است تا راهنمای خرید و نکات مهم مربوط به آن را مطالعه کنید تا برین یخچال ساید بای ساید را برای خود خریداری کنید .

۱. در نظر گرفتن تعداد افراد خانواده

اولین نکته ای که به هنگام خرید یخچال باید در نظر گرفت تعداد افراد خانواده است ،قطعا هر چه تعداد افراد خانواده شما بزرگ تر باشد نیاز دارید تا یخچال بزرگ تری خریداری کنید و بلعکس ، در ادامه در داخل جدول برای تعداد افراد مشخص حجم مناسبی را توصیه کرده ایم .

تعداد افراد مشخص مقدار حجم توصیه شده
۱ تا ۲ نفر ۲۵۰ تا ۳۸۰ لیتر
۳ تا۴ نفر ۳۵۰ تا ۵۳۰ لیتر
بیش تر از ۵ نفر ۴۴۰ لیتر به بالا

۲. انتخاب اندازه و سایز یخچال ساید مناسب

قبل از خرید یخچال ، ابعاد یخچال ساید بای ساید را در نظر بگیرید و سپس متناسب با آشپزخانه خود مناسب ترین اندازه یخچال ساید بای ساید را خریداری کنید .در ضمن این نکته را در نظر داشته باشید که در آشپزخانه خود باید فضای مناسبی برای نگهداری از یخچال وجود داشته باشد ،توصیه شده است تا یخچال مورد نظر از هر سمت حدود ۵ سانتی متر نسبت به دیوار ها یا کابینت فاصله داشته باشد، قبل از خرید یخچال ساید ، ارتفاع یخچال ساید ، عرض یخچال ساید و عمق یخچال ساید را حتما در نظر بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ نُه = 13